Asiakaspalvelu

Myynti ja logistiikka

Ainutlaatuista kokemusta, nopeutta ja joustavuutta

Nokian raskaita renkaita myydään sekä ensiasennus- että jälkimarkkinoilla. Ne asettavat korkeita vaatimuksia tehokkaalle ja luotettavalle palvelulle. Useita vuosikymmeniä kestänyt yhteistyö maailman johtavien konevalmistajien kanssa on tuonut Nokian Raskaiden Renkaiden tuotekehitykseen ja asiakaspalveluun ainutlaatuista osaamista sekä asiakkaiden tarpeiden ymmärrystä.

Nokian Raskaiden Renkaiden vahvuus on vaakasuora organisaation rakenne sekä kyky reagoida nopeasti asiakkaiden tarpeisiin ja markkinoiden muutoksiin. Yhtiön myyntiorganisaatio nimeää jokaiselle asiakkaalle oman yhteyshenkilönsä. Asiakassuhteet ovat usein pitkäaikaisia ja henkilökohtaisia. Laadun, tuottavuuden ja logistiikan jatkuvaan kehittämiseen investoidaan tasaisesti.

Viime vuosien aikana on kehitetty kattavia ja räätälöityjä asiakaspalvelukonsepteja, kuten kokonaisia pyöriä koskevat ratkaisut ja nopeat toimitukset.

Kumppanit ja Vianor-rengasketju palvelevat asiakkaita kaikkialla maailmassa

Nokian Raskaiden Renkaiden erikoistuneet kumppanit sekä Nokian Renkaat -konsernin omistama Vianor-rengasketju tukevat myynnin ja teknisen palvelun kehitystä. Kokeneiden ja taitavien kumppaneiden ja jakelijoiden sekä jatkuvasti laajenevan Vianor-myyntiverkoston avulla voimme palvella asiakkaitamme kaikkialla maailmassa.

Ammattitaitoiset teknisen asiakaspalvelun ja logistiikan palvelumme ovat ainutlaatuisia omissa liiketoimintasegmenteissään. Palvelutarjontaa täydentävät mm. vanteet, sisärenkaat, paineilmaisimet ja niihin liittyvä ammattitaito. Jatkuvasti uudistuvaa palveluamme ei voi jäljitellä.

Tekninen asiakaspalvelu tukee asiakkaitamme

Nokian Raskaat Renkaat on rengasvalmistaja, joka ottaa vastuun tuotteistaan. Tekninen asiakaspalvelumme seuraa jatkuvasti asiakkaidemme kokemuksia ja palautetta paikoista, jossa renkaita oikeasti käytetään: metsistä, kaivoksista ja satamista. Me olemme paikalla, kun asiakkaamme tarvitsevat meitä. Renkaiden ja koneiden työolosuhteiden tunteminen on yhtä tärkeää kuin renkaiden teknisten ominaisuuksien hallinta. Siksi olemme valmiina lähettämään teknisen asiantuntijan auttamaan ja tukemaan asiakkaitamme tarvittaessa – minne tahansa maailmassa.

Laadun ja tuotekehityksen kannalta on oleellisen tärkeää, että kentältä tuleva palaute välitetään renkaiden suunnittelijoille ja kehittäjille. Tekninen asiakaspalvelussa yhdistyvät monipuoliset tekniset taidot, vuosien kokemus sekä läheinen vuorovaikutus asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa.

Tekninen asiakaspalvelu

  • Tarjoaa apua, tietoa ja opastusta teknisiin rengasongelmiin.
  • Tarjoaa tuotekoulutusta ja käsittelee asiakaspalautteita.
  • Palvelee Nokian Raskaiden Renkaiden kaikkia asiakkaita ja sidosryhmiä – loppukäyttäjiä, konevalmistajia, kumppaneita ja rengasmyymälöitä – kaikkialla maailmassa.
  • Ota yhteyttä: Nokian Raskaat Renkaat Oy, Teknisen asiakaspalvelun päällikkö Jouni Hietamäki, jouni.hietamaki(at)nokiantyres.com